Alla inlägg den 20 november 2009

Av Elisabeth - 20 november 2009 22:18

Fredagar brukar vara bra TV kvällar. Doobidoo med bl.a Joakim Cans från gruppen Hammerfall och Carolin of Ugglas. Ja, hon är mycket speciell, gillar henne faktiskt mer och mer, konstigt nog, för lite knäpp är hon ju. Hon har nog någon "bokstavskombination"

Skavlan är något som jag inte heller gärna missar. Det mesta blir intressant som han tar upp. Nästa vecka kommer Thåström....det skall jag inte missa!!!

Nu skall vi ut och kissa vovvarna innan det blir dags att krypa till kojs.

Natti!


TV
Av Elisabeth - 20 november 2009 17:47

I morgon bär det av till Torshammarens i Uddevalla. Det blir sista husvagnsresan för i år, sen ställer vi ner husvagnen i trädgården. Jag vinterförvarar mina pelargonier i den, så det skall bli skönt att få ordning på alla blomkrukor som står överallt i väntan på att få komma in i husvagnen. Vi har max 10 grader i den under vintern så det är ganska bra för växterna att stå där. Har inget annat alternativ. Jo, att kasta dom, men det har jag inte hjärta till.


  

Det är praktiskt att ha husvagnen med även när man skall till hundfolk. Dessutom löper Blondie så det underlättar eftersom Yvonne och Thomas har hanar också. Men vi skall gå en lång, lång promenad med alla hundarna. Blondie får väl gå sist. Det blir 10 whippetar och 1 galgo, vilket gäng!

Vädret verkar ju bli bra i morgon i alla fall, så vi ser fram mot lite sol. Åtminstone uppehåll, för nu är man ganska trött på allt regnande.


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards