Alla inlägg den 12 november 2009

Av Elisabeth - 12 november 2009 21:32

I kväll scannar jag, eller rättare sagt mitt virusprogram scannar allt jag gjort back up på. Det är ett antal tusentals filer. Allt i jakten på virus eller maskar eller trojanska hästar. Har gått igenom ett 15-tal skivor men inte hittat något. Allt verkar "rent", hittills. Har ett par skivor kvar att gå igenom.

Har fått namn och telefonnummer till en kille som skall vara bra på sånt här. Får väl ta kontakt med honom i så fall, för så här kan man inte ha det. En hemsida måste fungera annars är det ingen idé att ha en.


I morgon är det 11-årskalas för Jessica. Då skall vi dit och jag har köpt.....nej det vågar jag inte berätta innan hon fått det ifall hon läser min blogg. För säkerhets skull så återkommer jag om detta.


På lördag är det utställning i Sjuntorp och sen skall vi hälsa på Nemo i Gräfsnäs. Vi tar husvagnen med så vi sover över där. Det skall bli väldigt trevligt. Det brukar det bli. Blondie löper så då blir väl Nemo "glad". Därför är det lugnast med husvagn. Förra gången vi sov över var vi i deras gäststuga, men hur det är så känner man sig mer hemma i sin egen husvagn.


Ifall jag inte hinner skriva mer innan helgen så hörs vi igen kära läsare på söndag.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards