Alla inlägg den 13 november 2009

Av Elisabeth - 13 november 2009 21:43

Har just kommit hem från kalaset. Mätta och stinna! Jessica fick massa kläder och från oss fick hon ett gult långt linne och en hästbok. Hon är ju lite hästtokig, tjejen. Var i Mariestad häromdan och skulle köpa en hästbok och när jag kommer fram till det stället där de böckerna finns så står det ett par människor där framför. Jag tänker att vad synd att dom står i vägen när jag skall titta så jag kikar lite mellan dom. Men efter en liten, liten stund så tittar jag upp och då är det Elin och Stefan Rose som står " i vägen". Kul att träffas just där. Det var därför Elin skrev i förra inlägget att hon vet vad Jessica skall få för present.


Lilla Tindra var också med och jag tog en massa bilder som inte är färdiga för att publicera men jag har en bild som jag på prov visar.


  

Den är inte nytagen men eftersom jag fått installera Photo Shop igen så ville jag kolla så allt fungerar och denna bilden hade jag i "lilla kameran". Hoppas snart komma igång med fotona igen. Inte roligt att aldrig visa bilder. Har ju så många egentligen.

Nu skall vi gå och nana och gå upp tidigt i morgon. Har husvagnen med så vi får åka tidigt så vi får en bra plats att stå på med den. Klockan 5 skall vi gå upp....puh...hur skall jag kunna vara trött redan, jag som är en nattmänniska?




Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards