Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Elisabeth - 28 augusti 2014 18:24

Måste bara blogga lite...


...trots att det är besvärligt med en hand. Måste säga att jag ändå lärt mig att använda vänster hand lite grand under dessa två veckor, men det är svårt och allt tar längre tid.

I morgon skall jag till ortopeden och ta bort gipset och så blir det besök hos arbetsterapeuten. Får se vad hon vill att jag ska göra....


Förra helgen var vi både på utställning i Backamo och på LC prov i Lycke (mer om det en annan dag) Där var också våra hundars personliga sömmerska och överlämnade ett paket...


 

Sex stycken fleecetäcken till våra whippetar att ha kyliga dagar i bilen bl. a. Alla med respektive hunds färger. Ja hon är en pärla, den där Yvonne Brandt


 



Nu har det varit väldigt fint väder i några dagar och hundarna myser ute i solen på bänken


Tror nästan det är lite svettigt -


 

- eller lite sömnigt kanske


         

Blondiehjärtat


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards