Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Elisabeth - 19 augusti 2014 17:47

Men först några bilder på Ozzy


Fi-Fi har träffat sin kullbror Ozzy i helgen. Det var roligt att se hur glada de blev av att ses igen. Även Vanessa såg ut att gilla sin son!


       

Ozzy med husse Ronny


 

Vanessa och Ozzy


 

Fi-Fi, Vanessa och Ozzy


Det blir nu en helt ofrivillig bloggsemester p g a att jag sitter med högerarmen i gips.

Det är helt omöjligt att på ett bra sätt kunna sitta vid datorn och göra allt med vänster hand. Jag får använda datormusen med fel hand och det blir fel hela tiden!!! En bedrift kan jag säga att få till detta inlägget, men det kändes viktigt.  Så om ca 2 veckor ska jag försöka återkomma, för då hoppas jag att gipset är väck. Det är inget allvarligt men mitt finger har dragits ur led av kära Nóri och leden var instabil, därför blev jag gipsad. Men man känner sig tillräckligt handikappad ändå.

Eventuellt kan det bli något inlägg på facebook för det är enklare.... 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards