Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Elisabeth - 12 oktober 2012 21:32

Nóri kan inte försvara sin Klubbmästartitel i år


Av den anledningen så åker vi inte heller till KM:et. Därför har jag i dag lämnat över vandringspriset + pärmen till Xsara i Kvänum som skall dit. Skönt att det löste sig så bra.


 

Så här fint vandringspris har vi haft glädje av i ett år


 

Ett par bilder på Nòri....


 

....och lite text om henne och rasen


Det är lite tråkigt med en sån här pärm som ingen mer än den som vinner priset får ta del av. Man har den hemma ett år och sen får någon annan den i ett år....vem mer får se den?

Därför visar jag här hur jag har skrivit. Nóri är ju den första som fått priset och det är väl sen upp till var och en hur man vill presentera sin hund som vunnit.

Hur som helst så önskar jag årets vinnare (vem det nu blir) ett STORT GRATTIS och så hoppas vi kunna återkomma nästa år, om inte med Nóri så i alla fall med våra whippar.



Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards