Direktlänk till inlägg 4 november 2010

NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD?

Av Elisabeth - 4 november 2010 18:19

Har under årens lopp sytt och broderat rätt mycket men nu har jag varken tid eller lust till det längre. Har hittat en del mönster som jag inte vill ha men eftersom jag har svårt för att slänga saker och ting så frågar jag här om det är någon som är intresserad av ett mönster på ett whippethuvud?


  

Så här ser tavlan ut som jag har sytt och den är inte till salu! Det finns alltså inget garn kvar så det får man komponera själv men mönstret har jag som sagt.


  


  

Den är sydd i korsstygn och tavlan som jag sytt är 23 x 30 cm.

"Kôstar de´nåt"

"Nä, de´e´gratis"


 
 
Marie S

Marie S

4 november 2010 19:51

Åhhhh, jag vill ha! Finns mönstret kvar eller är jag för sent ute?
Kram Marie

http://www.mibisans.blogg.se

Elisabeth

4 november 2010 21:17

Ja det finns kvar, du är den förste som frågar. Men det finns alltså inget garn till bara så du vet. Skall jag skicka mönstret till dig, i så fall blir det efter helgen

 
Marie S

Marie S

4 november 2010 23:19

Vad glad jag blir:-))). Garnet fixar jag själv så det är inga problem! Men läckert med ett mönster till ett korsstygnsbrodyr av Whippet:-))). Snart har jag då både knypplade Whippar, japanskt broderi-whippar, målade whippar, klockor (från dig), nyckelskåp med Whippetmotiv (faktiskt egenhändigt målat) och gud vet allt. Är galen i allt konstverk och handarbete där en Whippet finns inblandad som ingrediens:-))). Skicka gärna mönstret till mig, för jag ska inte ut på några aktiviteter där vi ses som jag vet om just nu. Kram kram och tusen tackar Elisabeth!

http://www.mibisans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards