Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Elisabeth - 6 juli 2011 21:38

LC på söndag. Tänkte anmält Sunny men hon blev ju halt efter LC:n i Hjältevad och jag vill att hon skall vara 100% bra så jag väntar trots att hon inte haltar längre, men hon är ju i alla fall 7 år så man vill ju inte fresta i onödan. Kanske blir det inga mer prov för hennes del....ja...jag har inte bestämt det än. Smilla är anmäld men har nog sträckt sig i förra veckan så hon haltar!!! Blondie är anmäld och hon är okey. Nóri är anmäld till licenslopp, men det är inte säkert att man hittar någon som hon kan springa med men jag hoppas. Det vore roligt om hon kunde få sin licens så hon kan starta på något prov i år i alla fall.

Sen blir det väl lite släktträff för Vanessa. Mamma och morbror är där och två kullsyskon. Så kameran får jag inte glömma, men det är nog ingen risk heller. Den brukar komma med. Då återstå bara att önska lagom bra väder. Inget regn men heller inte 30 grader varmt. Ett lagom svenskt sommarväder. Halvmulet och 20 grader skulle passa perfekt.

Men först skall jag jobba två dagar till innan det är helg....sen är det en vecka kvar innan semestern börjar.....underbart.......!!!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards