Alla inlägg under februari 2015

Av Elisabeth - 4 februari 2015 21:05

Nu går det inte att ladda upp bilderna från datorn


Att jag kunde lägga ut bilder på Smilla berodde på att dom redan fanns på bloggens bildsida om man säger så. Men nu skulle jag ladda upp nya bilder från kameran och då måste man ha Adobe Flash Player installerat och det klarade jag inte av att göra. Försökte hur många gånger som helst men det gick inte. Så det blir till att prata med sonen igen till helgen....

Av Elisabeth - 4 februari 2015 13:30

23 januari fyllde hon -


- men då var min dator inte i ordning, men jag hade planerat innan att lägga ut några bilder på Smilla så därför gör jag det nu öven om hon fyllde för ett tag sen. Alltid roligt att testa om allt det nya fungerar. Det har varit mycket krångel och en del svårigheter på vägen men med hjälp av mina duktiga barn så tror jag allt fungerar nu. Tusen tack!

Nu har jag bytt webläsare från Internet Explorer till Mozilla Firefox och det FUNGERAR NU!!!! JIPPIII


 

Sunny, Play A While Solstaden med sina fina valpar efter Silentkaze Artloving Roughe


 

Överst Nicke, till höger Smilla, Nemo eller Sigge, Dexter och Sigge eller Nemo


Smilla kikar fram


   

Älskade Blondie som tar sig an alla valpar, här med Smilla


 

Blondie undervisar dom små hur man handskas med grenar och annat


 

Blondie har dragkamp med Nicke


Smilla med husse


   

Gullig är hon allt


 

Smilla, lilla


   

Springa är livet, både på wr och lc


           

Sån här kan hon vara lilla livet, men här löper hon och blir uppvaktad av någon stilig herre men det faller inte damen på läppen precis


   

Med spanarblick över Vänern




Av Elisabeth - 2 februari 2015 22:19

Dessa datorer.....



Fy vad trött jag blir. Inget funkar. Nu sitter jag vid surfplattan och försöker blogga. Inga bilder går att lägga ut för det bara låser sig på datorn. Vet inte vad det är för fel. Nu kan jag snart inte fråga mina barn mer, de har väl annat att göra än att hjälpa mig. Jag har fått så otroligt mycket hjälp redan. Ifall någon läsare ännu inte har Facebook  så skriver jag detta här på plattan så gott det går. Försökte förut bara skriva ett inlägg på bloggen men när jag skulle klicka på "spara inlägget" så försvann allt. Grrrrrrr.......så trött man blir. Hoppas inte detta försvinner också. Så är ni intresserade av vad som händer här "på bögda" så skaffa ett fb konto. Det är inte svårt!


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards