Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Elisabeth - 8 januari 2015 17:36

I dag plockade jag bort allt


Alla tomtar, granen, dukar och adventljusstakarna. Jag brukar ha svårt för att ta bort adventljusstakarna för det blir ett sånt hemtrevligt ljus när dom lyser hela tiden så dom brukar jag dra på några dar extra men i dag kände jag för att ta bort allt. Inte för att man direkt kan säga att våren är på väg men det blir i alla fall ljusare varje dag och det är glädjande nog. Det är ju något slags varannandagsväder med ena dan snö och minusgrader och nästa dag är allt borta. Svensk vinter i ett nötskal.


 

Tomtarna har fått hoppa i tomtelådan -


 

- och dukarna får hoppa ner i en annan låda


 

Granen står så grön å grann i stugan -


 

- men nu blev det plötsligt bättre plats för annat -


- och granen har hoppat ner i sitt gömsle. Ses om 11 månader...


   

Fönsterna tvättade och ena vinthundsfiguren fick en plats på fönsterbrädan i stället för på golvet

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards