Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Elisabeth - 7 juni 2014 22:42

Har tagit kort på de två som bor kvar

Ja tiken ska ju bo kvar men den sista hanen har ännu inte flyttat. De var riktigt lätta att ställa på bordet i dag.


   

Oj, vilken lång hals hon fick...


         


 

Ibland går det att samsas riktigt bra


       


Ena stunden ser man lite "lurig" ut...


   

...i nästa stund slumrar man djupt


 

Avslutar med en bild på Smilla som slappar på altanen

Av Elisabeth - 7 juni 2014 21:45

Inte så många bilder tagna, tyvärr


Det berodde på att vi hade två valpar med oss till Ljungbyhed. De var inte 4 månader så det var inte tillåtet att ta med dom på utställningsplatsen, så de fick vackert vara i husvagnen och bli rastade åt andra hållet. Därför ställde jag inte ut någon av whipparna för det hade inte funkat att vara borta så länge från de små. Jag gjorde en snabbkoll då och då i whippetringarna men det blev bara ett kort på Vanessas syster.


 

Klenod´s Vinny


 

Några försäljare fanns på plats


 

Jättefina teckningar


 

Här syns vår husvagn, vår bil och vårt marknadstält. Kanonbra att bo så nära.


 

Fint väder gjorde att många handlade, fast just när jag tog bilden så var det ganska tomt


 

Några bilder från magyarringen


           

Då det bara var 3 magyarer anmälda och jag skrivit namn på dom i ett tidigare inlägg så hoppar jag över det här


Italienarringen låg nära. Här med två bilder på kennel Qvickelyckans uppfödargrupp


   


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards