Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Elisabeth - 7 februari 2014 17:57

Det ser jag fram emot!

 

I flera dagar nu så har det varit plusgrader i stort sett både dag och natt. Underbart. Vattnet porlar överallt och rinner ner i brunnar och försvinner. Fast i dag har det kommit påspädning uppifrån. Häromdan såg det ut så här i alla fall på promenaden.


 

- underbart att slippa halka -


- t o m solen tittade fram en stund och gjorde ljuset så vackert -


Ja tänk att jag varit ledig i 6 veckor nu. Hur fort har inte denna tiden gått och jag har inte saknat jobbet en sekund. Konstigt, eftersom jag trivdes så bra! Hur går det ihop? Det beror väl delvis på att man har att göra hela dagarna (om man vill) och att man tycker det är roligt att vara hemma. Det kan ju bli hur omväxlande som helst faktiskt. Nu är det bara 4 veckor kvar tills valparna anländer  och det skall förberedas så småningom. Mycket spännand skall det bli. 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards