Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Elisabeth - 27 januari 2014 21:57

Här vill hon ligga

 

Min lilla knähund Vanessa. Så fort jag sätter mig vid datorn så kommer hon och skall ha klapp och så vill hon upp i knät. Det är lite jobbigt i längden att ha henne där, men man kan ju inte säga nej jämt. Hon skulle varit lite mindre så hade hon fått bättre plats. Som en italienare kanske!


   


På tal om italienare så har en av våra whippetvänner som också har en italienare drabbats av stor sorg, då deras fina lilla Texas förmodligen blivit påsprungen i trädgården av någon av de andra hundarna. Han fick livshotande skador och klarade sig inte. Det är så oerhört tragiskt så man kommer faktiskt av sig och tänker bara på detta. Då tänker man att en whippet väger minst 3 gånger så mycket som en italienare. Nòri väger ungefär 3 gånger så mycket som en whippet och vågar man nånsin skaffa en italienare då? Vi släpper ju aldrig Nòri fritt med whipparna och en italienare skulle jag nog inte våga släppa ihop med whippet....så då skulle man ju behöva ha 2 italienare!!! Vill ha, vill ha....


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards