Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Elisabeth - 20 januari 2014 20:44

Det kan man säga att det var i dag

 

En strålande sol, en isande kall vind och vatten som snart är is. Men vackert var det hur som helst. Bara man är välklädd. Hundarna var också välklädda men i början ville vissa av dom knappt gå med för de fick ont i tassarna och hoppade på tre ben, men det gick över efter en stund. Det blev nästan 1½ timme i det fina vädret.


         


Det fick duga med mobilkameran. Ids inte släpa på den stora kameran i kylan. Det är så bökigt med alla kläder och vantar som skall av (ja, kläderna skall inte av!!!) Vad jag menar är att det tar emot med tjocka vinterkläder. Kameraremmen hakar liksom upp sig i luvan och vantarna kan man inte ha på när man fotar och de skall ner i fickor som redan är fulla av annat och så skall man trä in 5 hundkoppelöglor i ena handen så man håller ett stadigt tag när det dyker upp vilt och....nej nu tror jag att jag håller på att bli lite gnällig...men jag gillar inte vinter...vill kunna gå ut i bara linne och byxor. Lääängtar till sol, vind och vatten men då skall det vara minst 20 grader varmt.


Avslutar med en "fulbild" till på Vanessa när hon vilar nosen mot gallret i bilen...


 


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards