Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Elisabeth - 21 augusti 2013 21:28

Nu får det räcka....


Cream är tredje hunden som går bort bara under augusti månad. Cream var från vår tjuvparningskull (Belara Mission of Mercy x Belara Dark Fade). Alltså syskonen Muscot och Fejdi som åstadkom 5 härliga pojkar. Alla har blivit över 11 år och Cream (Belara Fireworks) är den första som går bort. De fyllde 11 i maj. Allt gick väldigt fort. Från att ha varit en pigg och glad vovve så blev han sjuk och orkeslös. Så oerhört sorgligt för hans familj som älskade honom så mycket. Han fick vara med på allt och han älskade att vara med. Han hade gott kunnat få leva ett par år till. Men det är ju inget man bestämmer över tyvärr.

Dagen innan han gick bort hälsade jag på hos honom och han reste sig och viftade på svansen. Det var så roligt att han blev glad när han var så dålig. Är så tacksam för att jag fick säga adjö till honom....


   

Varmt och skönt under mattes jacka


 

Här är Vanessa valp och han leker lite med henne


       

Tack för att ni tagit så väl hand om denna fina pojken. Det är med sorg i hjärtat och tårar i ögonen jag läser det jag själv skrivit....

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards