Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Elisabeth - 23 februari 2013 20:16

Inte nya vinthundar denna gången men många andra raser


Det har arbetats flitigt i verksta´n i vinter. Dessa bilder på nya raser kommer att läggas ut på hemsidan så småningom men det är så mycket lättare att hantera en blogg så de hamnar här först.

En del av bilderna ser ojämna ut i färgen men det är jag som skuggat dom när jag fotat. Det såg jag inte från början och jag hade ingen lust att ta om allt.


 

Airedaleterrier med lite markeringar på huvudet. Här med krokar till koppel.


 

Airedaleterrier, där man kan sätta på en välkommentext om man vill.


 

Irländsk terrier


 

Irländsk terrier


 

Cocker spaniel


 

Golden retriever


 

Nova Scotia Duck Tolling Retriever


 

Samma som ovan, tollare till vardags


 

Chihuahua med krokar


 

Chihuahua


 

Amerikansk cocker



 

Amerikansk cocker


 

Shetland sheepdog


 

Shih tzu,  för att hänga på väggen


 

Pyreneisk mastiff


 

Långhårig tax som vindflöjel. Denna har en vän till oss beställt.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards