Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Elisabeth - 14 augusti 2012 20:46

Skönt med enstaka sommardagar


Mer kan man väl inte begära denna regniga sommar. Så det gäller att ta tillvara de korta stunderna och njuta desto mer. Lite höstkänsla, eller sensommarkänsla, är det i alla fall, med ljung som blommar och renfana som lyser gul.


 


 


 

Högt vattenstånd är det. Snart går det inte att komma ut här utan stövlar på, eller barfota.


 


 

Spanare, dock inte efter harar, kanske bara härligt att andas in den friska luften


 


 

Här hade jag precis stoppat ner kameran för att gå vidare och så kastar jag ut en pinne i vattnet. Den hamnade alldeles för långt ut för att någon skall vilja hämta den. Då händer det som jag aldrig trodde skulle kunna hända. Sunny simmar ut efter den. Hon som aldrig simmar....och kameran som låg i fickan....man blir arg på dig själv ibland.


 

Jag tar upp kameran och kastar i en pinne på nytt men då hämtar Smilla den, vilket hon gör då och då. Men inte Sunny, inte. En sån bild kan jag nog se i stjärnorna efter, Tyvärr!


 

Smilla på väg in och Vanessa står beredd att sno pinnen


 

Inga badkrukor här inte

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards