Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Elisabeth - 2 maj 2012 21:21

Tänk så många nya bekantskaper man gör genom sina hundar

 

Inte minst när man säljer valpar. Jag uppskattar verkligen att ha kontakt med mina valpköpare och jag har det med de allra flesta. En del blir vänner för livet.

Ett par av dessa vänner (Dexters matte och husse) var ju här i förrgår för att de var nyfikna på vår nya husvagn och så fick jag ett knippe tagetes som jag planterade i blåa (vad annars) krukor.


 

Så fint, tagetes är mycket tacksamma växter tycker jag


Ett par andra av våra absolut bästa vänner är Yvonne  & Thomas Brandt (Torshammarens kennel). Yvonne är ju helt makalös på att sy. Hon har ju tidigare sytt våra hundhalsband och alla våra hundtäcken och nu när vi var i Falköping på LC provet så kommer hon med en kasse med nya täcken till whipparna med kennelloggan på.

Alltså vad säger man, vad gör man, man blir ju helt mållös. Inte fick jag betala heller.....måste klura ut något, sånt kan man ju inte bara ta emot så där hur som helst.


 

Novas, Sunnys, Smillas, Blondies och Vanessas färger.


Visst är dom fina? Skulle önska jag var lika händig men jag kommer sällan överens med min symaskin. Tur att man kan ha täcken på whipparna även andra årstider än vintern. Jag vill ju använda dom nu....

Det skulle visst bli kallt till helgen. Tur man skall vara inomhus då. Det bär av till SKK i Lidköping där vi skall stå och sälja och en av hundarna skall ställas ut på söndag. Blir det ruskväder så kanske täckena kommer till användning redan då.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards