Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Elisabeth - 5 juni 2011 18:35

Vår lilla prinsessa, Vanessa, har blivit 3 månader gammal.

 

 

 

Av Elisabeth - 5 juni 2011 18:26

När jag kom in en dag så trodde jag att Vanessa lagt en hög på mattan.

 

 

Men det var en naturtrogen träbit som hon dragit in. Kunde varit köpt på Buttricks. Blev ganska full i skratt i alla fall. Det mest fantastiska med denna valp är att hon har aldrig kissat inne! Nog för att whippar är lätta att få rumsrena men detta har jag aldrig upplevt. Vi har trots allt haft henne i 5 veckor. Vädret har ju varit bra så det har inte varit svårt att gå ut med henne. I och för sig så har hon ingen aning om att det inte är tillåtet att kissa inne eftersom hon aldrig gjort det så någon gång lär det ju bli.

Av Elisabeth - 5 juni 2011 18:22

En promenad i den varma skogen blev ganska jobbig. Solen gassade och det var konstigt nog vindstilla.


 

 

 

  Nej nu går vi hem...


  Kan någon släppa in mig?

Av Elisabeth - 5 juni 2011 18:15

Cream som fyllde 9 år häromdagen kom på besök för att titta på Vanessa. Ja, det kanske först och främst var hans matte och husse som ville titta, men Cream var så gullig mot den lilla valpen. Han fann sig i alla hennes upptåg.


 

 

  


  Nóri fick vara på utsidan altanen men hon gjorde allt för att titta in


  Kan man komma in från detta hållet tro?


  Får väl vara här ute då...


  

Jag tittar ut mot skogen så kanske det kommer en katt...


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards