Direktlänk till inlägg 21 november 2010

SNUGGLEBAG

Av Elisabeth - 21 november 2010 18:26

En sån inköptes på utställningen i går. Har länge sneglat på den typen av sovplats till hundarna. De älskar ju att krypa in i saker och ting och detta borde vara något som dom uppskattar.


  

Fins ju i många färger men jag gillar ju blått. Om hundarna gillar det har jag inte frågat.

  

Blondie var inte sen att prova den goa bädden. Den är bra att ha både i en kall bil eller i husvagnen eller var som helst där hundarna ligger.


  

Där försvann hon!

Man kan hitta fler sådan här på www.snugglebag.se Det var där jag köpte min.


 
 
Ingen bild

Lisa

22 november 2010 00:05

Dedär såg ju helmysigt ut! vilken storlek passar till Whippet?
(från lchf-Lisa) :)

Elisabeth

22 november 2010 21:43

Min är 85 cm bred (om jag stäcker lite) och 75 cm på djupet

 
Ingen bild

Olga Sandlund

22 november 2010 23:16

Ohh! Vill bara ha!! Tack för tipset. Jag ska genast beställa en till speciellt en av mina whippets som "måste" ha täcke över sig då hon vilar. Det gnälls om hon inte kan bädda upp mattes säng och krypa under täcket. Egentligen ingen idé att bädda för hon bäddar till som hon vill ha det. En snugglebag vore grejen! Tantolga i Motala

 
Ingen bild

Lisa

24 november 2010 21:31

Tror du att en 70cm blir förlitet?

Elisabeth

25 november 2010 18:43

Inte om du har en tik. Till en hane skulle jag välja en större. Dom gillar ju att knô in sig där det är trångt och mysigt, i alla fall mina.

 
margus

margus

24 november 2010 23:28

Festlig grej. Verkar jätteskön. Och populär redan. Såna där kan du väl sy själv (om du hinner?).
Det finns liknande till marsvin, vet jag. Små tunnlar i fleece liksom. Fast yttepyttesmå förstås.

http://margus.bloggplatsen.se

 
Helen

Helen

29 november 2010 14:35

Ja det verkar ju som att den är omtyckt!

http://www.snugglebag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards