Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

PÅ "BROTTSPLATSEN"

Av Elisabeth - 25 maj 2010 18:41

I dag gick vi samma runda med hundarna som Claes-Göran gick när Nóri var med och skadade sig.

Han visste ungefär var det hände någonstans och mycket riktigt, han fann en  grangren som var avbruten längst ut med Nóris hår på.


  

Tjock som ett tjockt finger ungefär och tillräckligt vass för att göra skada, speciellt om man kommer i full fart rakt emot.

 
 
Britt m flock

Britt m flock

25 maj 2010 19:46

Stackars Nori! Det måste gjort jätteont! Babsan sparang in i ett armeringsjärn i vår trädgård. Kan lova att det också gjorde ont. Hoppas hon snart får komma hem!

http://www.hasslosatrp.se

 
Lotta

Lotta

26 maj 2010 07:01

Stackars lilla Nóri gumman!! Ajajaj! Hennes systrar håller tummarna för att hon kryar på sig fort så vi kan ses på Tånga Hed! Tur att de är unga och friska de repar sig fort som tur är! KRAM hoppas ni får hem henne snart!

http://www.mijanoskennel.com

 
Susanne

Susanne

26 maj 2010 10:27

Det är precis det här jag är rädd för hela tiden när hundarna springer i skogen. Lilla gumman! Jag hoppas att allt går bra och att hon får komma hem till flocken! Jag har missat det här totalt. Jag har har haft fullt upp med att leta efter Mira som är försvunnen sedan förra måndagen!

Kram på er!

http://whippeternal.wordpress.com

 
margus

margus

26 maj 2010 22:42

Fyyy fasen, vad äckligt. Jag mår illa. Stackars liten. Aldrig får man vra glad länge... först fnissar man ena dan åt tokerierna, sen händer en olycka. Grymt. "Skinnet släppt från underhuden"... herregud.
Jag skulle aldrig klara att ha en vinthund av något slag. Inte med det springfnattet, den farten och medföljande olycksrisk... Att ni inte kreverar...

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - Torsdag 14 mars 13:15


Försökte ladda upp 5 bilder, men det blev bara en. Får duga så länge.   10 grader varmt idag. Bilden är från Henriksberg, en lugn och stilla dag ...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:27

Hemsidan www.belara.net Nu i början av mars så upphör både Belaras Hundhantverk och kennel Belara. Då Claes-Göran gått bort så existerar inte firman längre och på kennelsidan händer inget nytt. Inga nya hundar, inga valpar, ingenting....Att då beta...

Av Elisabeth - Torsdag 29 feb 14:17

Skottdagen idag     Sista dagen att jaga hjort med hund, ja inte bara hjort så klart men det är dom som behöver jagas här. Undrar just hur många dom skjutit denna säsongen. Alltför få med tanke på att det kryllar av dom... ...

Av Elisabeth - Söndag 4 feb 14:22


Eftersom det är första inlägget för i år säger jag GOTT NYTT ÅR   Ja, detta året har ju varit tufft kan man säga. Ja ända sen jul faktiskt. Det var då jag blev ensam efter att ha firat 54 jular ihop. Tur man har barna som stöd och stöttning oc...

Av Elisabeth - 27 december 2023 21:37

En elak cancer i tarm och lever  Han blev bara 75 år     ...

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards