Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Elisabeth - 10 mars 2010 22:22

Ja då var anmälan gjort till första LC provet för i år. Ja, det allra första går förstås nere i Skåne ett par veckor före men det har jag inte anmält till. Till Elmia däremot åker vi. Där skall ett internationellt prov anordnas. Hoppas våren har kommit tills dess, alltså till den 24/25 april.


Däremot känns det väldigt osäkert om vi kan åka till Vilsta (Eskilstuna) till påsk. Då har whippetklubben både officiell utställning och klubbmöte. Jag tror inte att husvagnen är framskottad tills dess. Vågar nog inte anmäla. Jättesynd för jag hade tänkt hämta två trippelpriser, till Sunny och Blondie. I annat fall så får jag dom hemsända men det är ju alltid roligt att hämta på plats. Lite festligare är det ju, än att gå till brevlådan!

Anmälan går ut om två dagar....

Sen är det ju också så att vi kan inte ta med Nóri in på utställningsområdet eftersom hon inte är 4 månader, bara 3. Trist, men så är det.


Däremot skall jag börja valpkurs med henne den 29 mars. Konstigt att man får gå valpkurs med en som är 3 månader men inte vara på en utställningsplats. Smittorisken borde väl vara densamma?!

Det skall i alla fall bli väldigt roligt.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards