Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Elisabeth - 17 augusti 2009 22:49


Visst är det synd om mej.

Först säger dom att jag måste cykla och det kan jag ju inte, möjligen springa bredvid, sen blir jag tvungen att bada. Kan man se glad ut då?


Enda trösten var väl att mina kompisar också blev drabbade av detta öde.

Gott åt matte att hon fick ont i ryggen efteråt! Ska de´va så jobbigt att bada 6 hundar?



Av Elisabeth - 17 augusti 2009 17:40

Jag skulle gärna vilja cykla med Sunny för hon skulle verkligen behöva det. Hon behöver ha ut sitt steg och skulle säkert bli bättre om hon fick trava lite kontrollerat. Men hon hatar det...Man får släpa henne efter cykeln. Hon drar nästan bakåt. Har jag med en hund till går det bättre men jag är lite rädd för att köra omkull om det dyker upp något (katt, rådjur, älg, hare, ekorre, you name it...) speciellt om jag har fler än en hund. Så jag har kommit på en bra idé. Visserligen blir ju inte rörelserna bättre men hon slipper ju......hon får helt enkelt sitta bak på pakethållaren, fast då med hjälm på naturligtvis så hon inte skadar sig om vi åker omkull..........!!!!


Av Elisabeth - 17 augusti 2009 17:33

Okey då Marie, här kommer ett par bilder från den tidiga morgonen i Norberg. Men jag skrev just att bilderna inte alls blev som i verkligheten, därför hade jag inte tänkt att lägga ut några.



Det här är inte som det var. Dimman låg så trolskt över trädtopparna så dom såg kapade ut och solen skickade sina svaga strålar mellan trädstammarna. Det var en sån fantastisk lyster över nejden som inte alls framgår. Så hade det inte varit för din kommentar, Marie, så hade bilderna bara funnits i min dator.

Men strunt samma. Kallt var det i alla fall.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards