Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Elisabeth - 5 maj 2009 17:24


Om en stund åker Smilla och jag till brukshundklubben. Det är kontaktkursens fjärde gång. Det är kul. Nästa gång skall vi ses på söndag och då är vi inte hemma för då har vi åkt till Söderköping på LC prov. Tyvärr så löper ju Sunny så hon får hålla sig i bakgrunden. Blondie skall springa och förhoppningsvis får Smilla springa sitt sista licenslopp. Har fixat en stödhund som hon skall springa med och det blir Wikellis Precious Kid, alias "Mattis". Det är Kicki Gustafsson (Springeldens kennel) som äger honom. Det gäller bara att banpersonalen har tid över. Hoppas, hoppas.


I går gick Sunny ett spår här hemma. Det var husse som la ut det (han erbjöd sig själv att göra det!!!!) och så gick jag det. Det var fart på Sunny och hon gick med stor glädje och var jätteduktig. Vad jag undrar över är hur de skall fixa bloduppehållet som är 15 meter. Lägger dom av då tro? Ja, det ger sig. Skall kolla om Sunny får gå på torsdag när hon löper. Hon kan ju få gå sist kanske. Ja, det ger sig det också.


Nu skall jag åka.....

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards