Alla inlägg den 10 april 2009

Av Elisabeth - 10 april 2009 19:04


Jag vill önska alla bloggens läsare en RIKTIGT GLAD PÅSK utan smällare och annat elände. Ta vara på ledigheten och njut!

Av Elisabeth - 10 april 2009 17:01


Strålande väder och vindstilla. Vart längtar man då? Jo till vattnet.


Landtungan som går ut här kan man just nu komma ut till. I normala fall är det en ö, men eftersom det är lågvatten så går det utmärkt. Här får hundarna gå lösa och då trivs dom. Det är väldigt klippigt och brant men det kan man inte tro när man står här på avstånd och tittar, men bilderna säger annorlunda.


Kinnekulle syns i bakgrunden med sin välkända silhuett.


Smilla spanar efter sjöfågel kan jag tro.


Kan man hoppa ner här undrar Smilla. Nog bäst att gå runt.


Nova i egen hög person.


Sunny har just gjort ett jättehopp och landat på andra sidan.


Alla sex samlade på bild, en ovanlighet faktiskt.


Smilla och Blondie på höga höjder.




Blondie har just tassplaskat.


Nova har fått "sniff" på något.





Måste jag ha baddräkt på mig?


Vad ser jag? Ringar på vattnet.


Vad ser jag?  Mej själv?


Muscot i vassen


Efter en timmes frihet var det dags att styra kosan in mot skogen och knalla hemåt. Det var verkligen en härlig timme. Hoppas bilderna kunde förmedla något av den känslan!

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards