Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Elisabeth - 24 februari 2009 20:21


I dag var det dags för återbesöket hos veterinären.

Det blev en grundlig genomgång och en massa frågor från veterinären, som jag tyvärr inte fick svara på. Alltså, Hussar är väl bra att ha till att gå ut med hundarna men dom vet inte så mycket mer. Veterinären sa att hon skulle vilja uppleva den dan när en KVINNA ringer hem till sin MAN och frågar någonting om hunden som veterinären behöver veta. Det existerar tydligen inte.

Hursomhelst kände veterinären att Fejdi ömmade över ryggen så hon blev röntgad och det togs också blodprov. Hon hade någon inflammation? på någon kota långt bak? och skall äta Remadyl i stället för kortison. Det sistnämnda skall trappas ner på under några dagar till 1/4 tablett i 2 dagar och sen inte mer. Men hon skall tempas sen varje dag ett tag.

Vad kostade det? Kvittot är kvar på djursjukhuset!

När får vi svar på proverna? Vet ej om dom ringer eller om vi skall ringa!

Veterinären vi haft gjorde sin sista dag i dag för hon skulle flytta så jag vet inte vem som tar över.

Nästa gång skall jag ta en semesterdag eller få en tid sent på dagen så jag kan åka själv. Jag ville ju ha en massa SVAR på en massa FRÅGOR.

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards