Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Elisabeth - 10 februari 2009 18:14


Jag har blivit UTMANAD av Henrik Härling. Det går ut på att man på sin dator skall gå till Mina Bilder. Gå till 6:e mappen och ta 6:e bilden. Publicera den här och berätta lite om bilden. Detta var bilden som fanns där.

En bild på vår kära husvagn, en Cabby Crown 555, som vid denna tiden "ligger i ide". Bilden är 3 år gammal men vi har samma husvagn kvar fast det är inte lika mycket snö nu som då. Här låg snön ganska djup och orörd och husvagnen står längst ner i vår trädgård. Då liksom nu väntar den bara på att få komma ut ur idet och få rulla på vägarna igen!


Jag skickar utmaningen vidare till:


Reneé Erikson kennel Nahiniz

Kicki Gustafson kennel Springelden

Jenny Hamberg kennel Dixietown

Marie Sandberg kennel Mibisan´s

Stefan och Elin Rose (som har whippet, galgo & sloughi)



Av Elisabeth - 10 februari 2009 17:55


I går blev jag riktigt trött och orkade inte ens skriva något på kära bloggen. I samband med att jag tempade Fejdi (skulle ju göra det för att hålla koll) och hon hade 37,8 så det var okey. Men Smilla har varit hängig och inte ätit upp så jag tänkte att jag lika gärna kunde tempa henne samtidigt och hon hade feber!!!! Va f...n, har det gått troll i vårt hus eller vad står på. Hon hade 39,8 i går kväll men 39,2 i morse....fattar inget! Har Fejdi smittat henne??? Nej det är klart att hon inte har men man blir så trött. Räcker det inte nu? Smilla Lilla har tappat stinget. Är inte febern borta i morgon bitti så ringer jag Skara...vi som hade tänkt köra LC träning till helgen.


För att avsluta med något roligare så kommer här ett par bilder på inackorderingarna vi hade här.

Här ligger Enzo varmt omslingrad av en massa tjejben. Han ser ut att njuta.


Enzo viskar något sött i örat på Smilla.


Sunny och Smilla pussas och Dino ligger bredvid och funderar!



Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards