Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Elisabeth - 6 februari 2009 16:57



Det är inte utan att man har en klump i magen. Fejdi har inte svarat på medicinen. De brukar svara inom ett dygn på den medicinen om det är Anaplasma, men det har hon alltså inte gjort så dom vet inte vad det är med henne än. Hon har fortfarande feber, dock strax under 40. Hon har ätit 1 köttbulle! Ligger med dropp. Hon har låga blodplättar. Blodprovet visade på låga proteiner och hon har röda slemhinnor.  Nu vet inte jag vad allt detta innebär, jag bara skriver av anteckningarna jag gjorde när veterinären ringde i dag. Senare i dag skulle dom ta ultraljud på buken. Så nu är det bara att vänta 1 dygn till på nästa samtal. Om inget ändras till det sämre så ringer de i morgon mitt på dagen någon gång. Det blir till att hålla sig inne och vänta.

Skulle egentligen ha varit på årsmöte på Karlstad Whippet Race i morgon men dels på grund av det snöiga vädret och på grund av Fejdi så vill jag inte åka. Sen skall ju Dino och Enzo åka hem i morgon också. Hoppas kunna ta lite kort på dom innan dom åker. 

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards