Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Elisabeth - 28 januari 2009 21:35


Oj vad man längtar till sommaren när man ser denna bilden. Kunde inte motstå den. Inte purfärsk precis men från midsommar 2005. Det är barnbarnet Jessica som är 7 år som klär så bra i blommor på huvudet.

Av Elisabeth - 28 januari 2009 18:12


Är jag teknisk eller vad är jag? Har fixat mailproblemet SJÄLV! Satte mig vid datorn när jag kom hem från jobbet och hade inga som helst förhoppningar om att klara detta. Ringde support i morse men de hade inte med Outlook att göra utan det var något med Microsoft....

Alltså problemet uppstod när vi fick bredband genom telia. Mailadressen går genom Spray. Alltså gick det inte att skicka mail utan att ändra inställningarna i datorn. Det gick bara att ta emot mail. När jag skickat mail så har jag fått gå in på Sprays hemsida och skriva och skicka därifrån, riktigt trassligt, tycker jag. Sen gör jag en tabbe och TAR BORT fel "sak" så att ALLT FÖRSVANN. Ingen ångerknapp här inte. Egentligen vet jag inte hur jag gjort men nu verkar det fungera i alla fall........puh............

Av Elisabeth - 28 januari 2009 08:49


Har gjort bort mig och "fixat" så att jag varken kan ta emot eller skicka mail just nu så det är för tillfället endast telefonen som gäller ifall någon vill komma i kontakt med oss. Bloggen finns ju också förstås. Skall försöka åtgärda detta så fort som möjligt. Men nu måste jag åka och jobba först.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards